daryayekhoshk

دلتنگی های من

ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮدی ﺑﺮاﯾﺖ ﭼﯿﺰی ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ


ﭼﯿﺰی ﻧﻤﯽ ﻧﻮﯾﺴﻢ........ !


ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﻢ را ﮐﻪ ﺑﺨﻮاﻧﯽ


ﺑﺮای ﺳـــــــــــﺎل ﻫﺎ از ﺗﻮ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﮐﺎﻓﯽ اﺳﺖ

آخرین نظرات
  • ۹ مرداد ۹۵، ۱۵:۲۹ - *Majedeh 2002* :)))
  • ۲۹ تیر ۹۵، ۱۹:۲۶ - سرباز شیعه +++++++++++
  • ۲۷ تیر ۹۵، ۱۲:۱۴ - *Majedeh 2002* :)))))))
  • ۲۴ تیر ۹۵، ۰۱:۵۷ - MEHDI 2000 Like
نویسندگان


daryayekhoshk

دلتنگی های من



زندگی مثل چای درست کردن میـماند:

خودبینی ات را بجوشان،

نگرانی هایت را تبخیر کن،

غم هایت را رقیق کن،

اشتباه هایت را از صافی بگذران

و آنوقت طعم خوشبختی را بچش ...

زندگی جیره مختصری است ،مثل یک فنجان چای

وکنارش عشق است ،مثل یک حبه قند

زندگی را با عشق نوش جان باید کرد.
darya khoshk

نظرات  (۴)

سلام دوست عزیز

من وبلاگ شمارو دنبال کردم
ممنون میشم دنبال بفرمائید

یا علی
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۵۸ سید مهدی رییس السادتی
سلام
خوب بود ممنون
برخلاف کد امنیتیت
پاسخ:

سلام ممنون

متوجه شدم بر خلاف کد امنیتی؟؟؟؟

پس این چای سبز که اینقدر خواص داره...

:/
۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۴ دخترک ناآرام
+++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی